مقالات فاکتور

مراحل ثبت برند زعفران

مراحل ثبت برند زعفران
مراحل ثبت برند زعفران

مراحل ثبت برند زعفران

زعفران از گران ترین ادویه های جهان محسوب شده که خواص فوق العاده ای نیز دارد این گیاه در کشورهایی مانند ایران , ترکیه , سوئیس , ایتالیا و پاکستان رشد می کند و از مهم ترین صادرات غیر نفتی نیز در کشور ما محسوب می شود در سال بیشتر از 75 درصد زعفران تولید شده در ایران به کشور های خارجی به خصوص اروپا , هند و امارات صادر می شود پرورش دادن و فروش این گیاه در کشور ما پیشینه ای دیرینه دارد با انجام مراحل ثبت برند زعفران فروشندگان موفق محصولات خود را به بازار عرضه می کنند . هر پروسه ثبت شرکت و فروش رسمی نیاز به صدور فاکتور رسمی دارد . بازرگانی امین ، امین شما در تنظیم صورتحساب فروش کالا میباشد . جهت صدور فاکتور رسمی با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

اهمیت ثبت برند زعفران

مراحل ثبت برند زعفران

هزینه ثبت برند زعفران

صدور قانونی و فروش فاکتور رسمی

اهمیت ثبت برند زعفران

قبل از اینکه به مراحل ثبت برند زعفران بپردازیم به این امر اشاره می کنیم که چرا ثبت برند این گیاه از اهمیت بالایی برخوردار است اهمیت ثبت لوگوی زعفران شامل , عدم سوء استفاده از نام تجاری شما , تبلیغاتی مؤثر برای شرکت خود , حفظ منافع مادی و معنوی شما , به رسمیت شناخته شدن از لحاظ قانونی , متمایز کردن محصول از رقبا چرا که کشورهایی مانند اسپانیا , افغانستان و امارات متحده عربی درچند سال گذشته در این حوزه به رقابتی تنگاتنگ در بازارهای جهانی پرداخته اند .

مراحل ثبت برند زعفران

مراحل ثبت برند زعفران چیست و چگونه می توان برند را به ثبت رساند ؟ برای این کار در ابتدا به وب سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه مراجعه نموده , مشخصات صاحب برند را تکمیل و مدارکی که نیاز است را آپلود کنید در ادامه اطلاعاتی که بارگذاری کرده اید را تأیید نموده و هزینه ثبت لوگو را پرداخت نمایید پس از آن از طریق پیامک شماره اظهارنامه برند و رمزی به شما ارسال می شود در صورتی که برای تأیید برند مشکل خاصی پیش نیاید نسخه اصلی به منظور اینکه آن را امضا نمایید به شما ارسال می شود در انتهای کار نیز شما باید برای این اداره یک نسخه برابر اصل ارسال نمایید .

هزینه ثبت برند زعفران چقدر است ؟

هزینه لازم برای ثبت برند زعفران به تعداد محصولات , مجوز های مورد نیاز و طبقات درخواستی بستگی دارد منظور از طبقات که گفته شد نوع خدمات یا کالایی بوده که اشخاص حقیقی یا حقوقی برای برند و لوگوی خود در نظر میگیرند با افزایش طبقات به هزینه ها نیز اضافه می شود اما در رابطه با هزینه برند لاتین و برند فارسی نیز باید گفت که این دو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند .

هزینه ثبت برند بین المللی زعفران :

در صورتی که تمایل دارین برند زعفران بین المللی نمایید باید در ابتدا این برند را در کشور ثبت و پس از آن برای ثبت برند بین المللی اقدام نمایید این امر توسط سیستم مادرید صورت میگیرد و پس از آن توسط وکلا انجام می گردد اما لازم به ذکر است که ثبت علایم تجاری بین المللی هزینه بر بوده و به دلیل تغییر در ارز و نیز مشکلاتی از جمله تحریم پر هزینه تر است .

مزایای ثبت برند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *