اخبار کالا

بالاخره یک کالای خوراکی در کشور ارزان شد

بالاخره یک کالای خوراکی در کشور ارزان شد
بالاخره یک کالای خوراکی در کشور ارزان شد

بالاخره یک کالای خوراکی در کشور ارزان شد

حسین فرهیدزاده , مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان , خبر از کاهش قیمت 10 تا 15 درصدی انواع روغن نباتی دارد.

فرهیدزاده به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای کاهش انواع قیمت روغن نباتی اشاره کرد و گفت : بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و انجمن صیفی صنایع روغن نباتی ایران در پی روند کاهشی قیمت جهانی روغن خام و نیز نرخ فروش انواع روغن خام از سوی وزارت جهاد کشاورزی , کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می گردد .

وی عنوان کرد : با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار قیمت مصرف کننده انواع روغن نباتی مایع و نیمه جامد در بسته بندی های مختلف در دامنه 10 تا 15 درصد کاهش می یابد .

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود : همه کارخانه ها ملزم به کاهش قیمت هستند و ادارات کل صنعت , معدن و تجارت 31 استان وظیفه دارند که برای جلوگیری از هر نوع سوء استفاده احتمالی  علاوه بر نظارت بر رعایت قیمت های درج شده در سامانه 124 برای فروش موجودی های کارخانه و حلقه های توزیع اعم از عمده فروشی ها , شرکت های پخش و..  ,قیمت های جدید را داشته و با هر نوع تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی کند .

این مقام مسئول در رابطه با روغن های فعلی موجود در سط بازار با قیمت های قدیم نیز گفت : لازم است که برای این روغن ها تخفیفات لازم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود .

هزینه صدور فاکتور رسمی با کد ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *