اخبار کالا

لاستیک خودرو برای اولین بار به بورس کالا پذیرفته شد

اخبار روز لاستیک خودرو
اخبار روز لاستیک خودرو

لاستیک خودرو برای اولین بار به بورس کالا پذیرفته شد

برای اولین بار بورس کالای ایران در چهارشنبه گذشته پذیرش تایر خودرو را تجربه نمود تا تولید کنندگان این محصول نیز بتوانند از سازوکار بورس کالا در معاملات خود بهره مند گردد .

بر اساس برخی خبر گذاری ها و به نقل از بورس کالای ایران این شرکت چهارشنبه گذشته برای اولین بار شاهد پذیرش تایر خودرو بود تا تولید کنندگان این محصول نیز بتوانند از سازوکار بورس کالا در معاملات خود استفاده نمایند .

به همین منظور مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران اعلامیه ای را صادر نمود و در آن از پذیرش تایر خودروی دو شرکت لاستیک بارز کردستان و گروه صنعتی بارز  خبر داد .

مطابق با اطلاعیه های بورس کالا , پذیرش کالای تایر خودرو مخصوص خودروهای وانت و سواری سبک , شرکت لاستیک بارز کردستان حدود 5877 تن پس از بررسی مدارک در 294 جلسه کمیته عرضه در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در بازار فرعی این بورس تصویب گردید .

همچنین در این جلسه , لاستیک خودرو مختص به سواری و وانتی سبک , شرکت گروه صنعتی بارز حدود 4293 تن پس از بررسی نمودن مدارک در بازار فرعی بورس کالا پذیرفته گردید . همراه خدمات حسابداری بازرگانی مهران باشید با اخبار روز کالا و ارز

صدور فاکتور رسمی لوازم خودرو  در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *