اخبار کالا

دپوی 3 میلیون تن کالای اساسی در گمرک

دپوی 3 میلیون تن کالای اساسی در گمرک
دپوی 3 میلیون تن کالای اساسی در گمرک

3 میلیون تن کالای اساسی در گمرک دپو شده است

طبق گفته های معاون گمرک کشور , بیش از 74 درصد از کالاهای مشمول ارز 4200 تومانی در بندر امام خمینی که متعلق به 50 وارد کننده می باشد دپو شده است .

طبق خبرگزاری ها و به نقل از صدا و سیما مهرداد جمال ارونقی اظهار نمود , طبق بررسی های صورت گرفته موجودی 6 قلم کالای اساسی شامل ارز ترجیحی , 4200 تومانی که شامل گندم , ذرت , جو , دانه های روغنی , کنجاله سویا , و همچنین روغن خام در بنادر و گمرکات کشور چیزی معادل 4.154.980 تن کالا برآورد شده است .

معاون فنی گمرک ایران آقای مهرداد جمال ارونقی در ادامه افزودند : موجودی کالاهای اساسی مشمول ارز ترجیحی موجود در بندر امام خمینی برابر با 3.089.585 تن کالا بوده است و به عبارت دیگر باید گفت که بیشتر از 74 درصد کالاهای اساسی شامل ارز ترجیحی در بندر امام خمینی (ره ) دپو شده است که اغلب مشکل اسنادی دارند و این کالای برآورد شده متعلق به 50 وارد کننده می باشد .

وی به این نکته نیز اشاره نمود : که در خصوص این امر نامه ای به معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ارسال گردیده که در جریان این موجودی کالاها قرار گرفته است . بازرگانی مهران همراه شماست با اخبار روز کالا و سکه و ارز

فروش فاکتور رسمی ویژه مبادله کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *