اخبار سکه و ارز

تولید طلای زرشوران 4 رقمی شد

تولید طلای زرشوران
تولید طلای زرشوران

تولید طلای زرشوران 4 رقمی شد

تولیدات شمش های طلا در شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برای اولین بار از زمان فعالیت چهار رقمی شده و وزن هزار و 41 کیلوگرم رسید .

بر اساس گزارشات برخی خبرگزاری ها , و به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در طی سال گذشته یعنی سال 1399 که به فرموده مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید نام گذاری شده بود با انجام کار کارشناسی و شناخت نقاط ضعف فرآیند تولید همچنین تلاش های بی دریغ پرسنل و کارکنان , رکورد جدید تولید 366 کیلوگرم شمش طلای 24 عیار با خلوص 997 در چهارماهه پایانی سالی که گذشت به ثبت رسید که حدودا 104 کیلوگرم نسبت به 4 ماهه مشابه در سال ماقبل  با افزایش همراه بوده است . مجموع تولید سال 1399 به مقدار 1041 کیلوگرم طلا رسید و شرکت طلای زرشوران علاوه بر دستیابی و عبور از برنامه مصوب سال 1399 موفق شد که افزایش 30 درصدی تولید را نسبت به سال 98 داشته باشد .

سرپرست این شرکت آقای سالار باوند , با ابزار تقدیر و تشکر از تلاش و انگیزه پرسنل و کارکنان این شرکت در جبران عقب ماندگی برنامه تولید همچنین ثبت نمودن رکوردی تازه در این شرکت اعلام نمود که در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رکوردهای تازه ای را به ثبت می رسانیم . اخبار سکه و ارز را با بازرگانی امین دنبال کنید

صدور فاکتور رسمی جهت معاملات رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *